maandag 7 januari 2013

Kuur 2 achter de rug, nog 4 te gaan!

Ondanks de twijfelachtige berichten over de ontstoken zenuwen in mijn kaak, is er vorige week, in overleg met het ziekenhuis toch besloten om de chemo door te laten gaan. We weten nl. niet of de ontsteking voorbij is. De pijn is in ieder geval sinds gisteren helemaal verdwenen, dus dat geeft hoop. Volgende week, als mijn weerstand tot een nulpunt is gedaald, zullen we merken of de ontsteking weg is. Ik ben benieuwd!
Vanmorgen dus weer óp naar het ziekenhuis, waar we met drie vrouwen met mutsjes op het hoofd op een rij zaten om de chemo zijn werk te laten doen. Was eigenlijk best gezellig. Ook nu weer heb ik haast geen last van de bijwerkingen. Wel een drukkend gevoel op mijn borst, maar dat was de vorige keer ook. Ik vind het wel heel prettig om nu terug te kunnen kijken op de vorige keer, zodat ik weet wat ik kan verwachten. Zo rond woensdagavond zullen de eerste bijwerkingen wel weer om de hoek komen kijken.  Daar kan ik me nu op instellen.
Na afloop van de chemo hebben Hans en ik nog lekker geluncht (daar gaan we gewoon een patroon van maken) en we hebben inrichting gekocht voor onze serre. De serre is klaar, er hoeft nu alleen nog maar geschilderd en ingericht te worden. Leuk om daar, ondanks alles wat er met mij gebeurt, mee bezig te zijn.

Ik had nog een foto beloofd van mijn goedgemutste hoofd, maar ik krijg het op één of andere manier niet voor elkaar om hem hier te plaatsen. Ik blijf het proberen, dus dat komt wel een keer goed. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten