dinsdag 5 februari 2013

Zo ontzettend blij met mijn nieuwe prothese!

Vandaag had ik een afspraak bij een lingerie-zaak. Sinds de operatie in november had ik een tijdelijke prothese en een soort van hemdje waar die prothese in zat. Omdat ik vrij lang last heb gehad van de zwelling als gevolg van de nabloeding, had ik een kleine prothese. Maar ondertussen is de zwelling verdwenen en paste alles niet meer zo lekker. Waarschijnlijk kon niemand dat zien, maar ik kreeg er inmiddels wel last van. De tijdelijke prothese bleef niet zitten en schoof alle kanten op. Het hemdje was hoog gesloten, waardoor ik wat lager uitgesneden kleding niet aankon. Tot een paar weken geleden kon me dat niet zoveel schelen, maar ineens, van de ene dag op de andere, kreeg ik er last van. En omdat het litteken inmiddels mooi genezen is, mocht ik van het ziekenhuis de definitieve prothese aan laten meten. Dus ben ik vanmiddag naar Tilburg getogen waar een zaak zit, waarvan ik weet dat die je perfect helpen: Martine's Lingerie. Ik had een afspraak gemaakt en ze maken dan alle tijd voor je. Eerst begon ze met het opmeten van de prothese, vervolgens pakte ze een bh en binnen een paar minuten, stond er ineens een vrouw voor de spiegel die weer twee borsten had! Ik ging rechter staan, ik zag mijn hele uitstraling veranderen. Jeetje wat was ik hier blij mee! Ik werd er helemaal emotioneel van. Ik heb altijd met een grote mond geroepen, ach het is maar uiterlijk, innerlijk is veel belangrijker, en dat is natuurlijk helemaal zo,  maar een mooi uiterlijk helpt toch zeker mee als je je goed wil voelen...... Dat heb ik vanmiddag wel ervaren. Ik kon niet ophouden met in de spiegel te kijken. Wat is het mooi!  Ik kreeg ook hemdjes aan om te zien dat ik van de zomer wel gewoon wat lager uitgesneden kleding aan kon. Ik heb me nooit minder 'vrouw' gevoeld, maar vandaag voelde ik me heel veel meer 'vrouw'. Ik heb nog 2 prachtige prothese-bh's uitgezocht en ik zou wel op het dak van het huis willen gaan staan om aan iedereen te laten zien hoe mooi het is..... Dat ga ik natuurlijk niet doen, maar het is maar bij wijze van spreken en om te illustreren hoe blij ik ermee ben...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten