zondag 9 december 2012

Nog even genieten!

Ja, dit weekend nog even genieten van leuke dingen en lekker eten. Het schijnt dat je van deze kuur erg veel last krijgt van je mond en je slijmvliezen waardoor er niets meer smaakt. Ik kreeg de tip (dankjewel Wendie) om nog maar even allerlei lekkers te eten! Dat is gisterenavond begonnen met het hele gezin bij de Mc Donalds. Ik weet dat het niets voorstelt, maar ik kan zo ontzettend genieten van zo'n vies klef maar o zo lekker broodje Filet o Fish met grote friet en een grote cola. Natuurlijk kon de Mc Flurry na afloop niet ontbreken, lekker met veel chocola wat ons vrouwen ook nog zo'n heerlijk gevoel kan geven. Vervolgens zijn we naar de film Alles is Familie gegaan. Met een grote popcorn hebben we met zijn viertjes heerlijk van deze film genoten. Zelfs de kinderen vonden dat we quality-time hadden gehad. Het was een hele fijne zaterdagavond.

Vandaag ga ik me een beetje voorbereiden op de 1e kuur. Ik moet vandaag al met medicatie beginnen om het vocht wat ik mogelijk vast ga houden (sommige mensen komen wel 15 tot  20 kg aan van het vocht) af te voeren. Verder ga ik een heerlijke pompoensoep met geitenkaas maken. Ook al iets wat ik zo lekker vind. Lekker met een knoflook-kruidenbrood. Vallen die verpleegkundigen en andere patiĆ«nten morgen allemaal flauw omdat ik zo'n afschuwelijke lucht bij me heb. Maar ik vind het lekker en ik weet het is simpel maar van zo'n soepje word ik helemaal blij.

Ondertussen is de stucadoor bezig om mijn praktijkruimte te stucen. Helaas heb ik mijn werkzaamheden de komende tijd stil gelegd. Met pijn in mijn hart heb ik de cursussen afgezegd. Deze week belde er iemand voor een healing, maar dit durf ik niet te doen. Ik ben bang dat er verkeerde energie doorgegeven wordt, en ik heb mijn energie natuurlijk hard genoeg voor mezelf nodig. Een kaartlegging tussendoor kan misschien wel, maar dat bekijk ik per keer wel. Ik ga er maar van uit dat ik over een half jaar alles weer op kan gaan pakken. Kunnen we mooi zorgen dat de ruimte helemaal klaar en ingericht is. In de tussentijd blijf ik me gewoon verdiepen in alles wat er op mijn pad komt!

Tot het volgende bericht!


1 opmerking:

  1. Hoi Lieve Meis,

    Het doet zeer dat jij nu niet jouw grote passie kunt uitvoeren.
    Het belangrijkste op dit moment is goed VOOR JEZELF ZORGEN!!
    De energie heb je hard genoeg voor jezelf nodig.
    Over een half jaar ziet het er allemaal weer rooskleuriger uit.
    En dan volop...... met mate aan de slag in je schitterende praktijkruimte.

    Je blog is fijn om te lezen. Fijn om zo op de hoogte gehouden te worden. Dank je wel hiervoor! Je schrijft mooi!

    BeantwoordenVerwijderen