donderdag 13 december 2012

So far so good........tot gisterenavond.

De eerste dagen zijn me heel erg meegevallen. Ik weet nog van 2 jaar geleden, dat ik op de terugweg naar huis me al niet lekker begon te voelen. Het enige waar ik nu last van had is dat ik me wat slapjes, bibberig en stil van binnen voelde. Tot gisterenavond. Toen begon het een beetje te veranderen. Ik kreeg buik- en maagpijn en ook mijn botten en gewrichten begonnen zich te melden. En vooral van dat laatste heb ik vooral deze nacht veel last gehad. Ik wist niet goed hoe ik moest liggen. Het staat allemaal op het lijstje van bijwerkingen die na 3 dagen zouden komen. Klopt precies! Ik ben dus niet altijd een uitzondering :)) Toch heb ik tussen het draaien door, heerlijk kunnen slapen. En om mezelf te verwennen ben ik lekker tot 10.30u in mijn warme nestje blijven liggen.......
Nog een van de bijwerkingen is dat je je haar kunt verliezen. Hoeft niet, kan wel. Nu maakt mij dat niet zo gek veel uit want de vorige keer heb ik er een prachtige volle bos voor teruggekregen. Maar vooral de jongens vinden het lastig. Zij hopen dat het niet gaat gebeuren. Ik ben bang dat zij teleurgesteld gaan worden. Vanmorgen kamde ik mijn haar en het deed gruwelijk pijn op mijn hoofdhuid. Het haar voelde heel droog aan en het deed precies wat ik niet wilde. Heel herkenbaar van 2 jaar geleden. Ik zal mijn mutsjes maar weer eens klaar gaan leggen denk ik..... En natuurlijk een paar leuke nieuwe aanschaffen!


1 opmerking:

  1. Misschien heb je al een half mailtje gekregen, maar van de winter zijn warmere mutsjes wel fijn en ik had 2 "bemu's"-dat zijn nu 2 colletjes. Ik zag net ook dat ze nu ook tumu's hadden - zien er ook leuk uit. (www.stofkunst.nl)
    Groetjes Wendie

    BeantwoordenVerwijderen